Waar ben je naar op zoek?

Of bekijk de veelgestelde vragen hieronder

Waar gaat je vraag over?

Inloggen Mijn BKR

Om je gegevens veilig bij je te krijgen, vragen we je om je online te identificeren. Zo weten we zeker dat we met jou te maken hebben. We gebruiken de identificatiemethode iDIN. Dat is een dienst van de banken waarmee je jezelf bij andere organisaties kunt identificeren met de veilige en vertrouwde inlogmiddelen van je bank.

Met iDIN kun je online identificeren bij andere organisaties met de veilige en vertrouwde inlogmiddelen van je bank. Om je kredietgegevens veilig bij je te krijgen, vragen we je om dat te doen. Zo weten we zeker dat we met jou te maken hebben.

Het is vervelend dat je hinder ondervindt als je wilt inloggen. Heb je een link gekregen of een link gevonden met een zoekmachine? We merken soms dat die links niet goed werken.

Andere tips
We geven je graag nog een paar algemene tips:

  • Wis de geschiedenis en cookies van je browser.
  • Log in met een andere browser.
  • Log in met een andere computer, laptop, tablet of telefoon.

Het is vervelend als inloggen niet lukt. Dit kun je doen om je gegevens bij ons op te vragen:

Eerste keer bij ons inloggen
Vraag je voor de eerste keer online je gegevens bij ons op? Dan willen we graag eerst weten wie je bent. Dat laat je ons weten door je te identificeren. Daarna kun je inloggen om je gegevens in te zien. Je kunt een jaar lang bij ons inloggen. Daarna moet je je opnieuw online identificeren.

Je hebt al eerder ingelogd
Heb je al eens eerder online je gegevens bij ons opgevraagd? Dan kun je meteen inloggen. Hier vind je altijd de actuele gegevens die wij van je hebben. Lukt het niet om in te loggen? Dan kan het zijn dat je inlogt met een ander rekeningnummer dan waarmee je je hebt geïdentificeerd bij ons. Of je hebt je langer dan een jaar geleden bij ons geïdentificeerd.

Heb je een nieuw rekeningnummer, dan kun je je met je nieuwe bankpas opnieuw online identificeren bij ons. Kies voor ‘Eerste keer gegevens opvragen’ als je inlogt. Wil je daarna je naam, geboortedatum en adres mailen naar info@bkr.nl? Wij zorgen er dan voor dat je nieuwe rekeningnummer bij je gegevens komt te staan en je oude rekeningnummer wordt geblokkeerd.

Als je samen een rekening hebt, gebeurt het wel eens dat er maar één van jullie zich kan identificeren via IDIN. De gegevens van die persoon blijven naar voren komen in de invulvelden. Het gaat dan vaak om de zogenaamde hoofd-rekeninghouder. Heb je allebei een eigen bankpas en blijft de naam van de hoofdrekeninghouder naar voren komen? Dan kun je dit doen:

  • Vraag je bank om de instellingen voor iDIN van je bankpas en die van je partner te wijzigen zodat je allebei met je eigen pas iDIN kunt gebruiken. Daarna kun je allebei een account aanmaken om je persoonlijke gegevens in te zien. 
  • Het is belangrijk om op je eigen computer, tablet of telefoon de app van je bank te installeren en deze met je persoonlijke gegevens te activeren. Check of je bank-app is gekoppeld aan jou persoonlijk. Dat doe je door in te loggen op de app en bij ‘Instellingen’ je account- of persoonsgegevens te bekijken. Staat hier je eigen naam? Dan hoef je niets te doen. Staat hier de naam van je partner? Pas dan de gegevens aan.

Samen één bankpas of lukt inloggen niet?
Gebruik je samen één bankpas? Dan kun je je niet identificeren via iDIN. Of lukt het inloggen niet? Vraag dan je persoonlijke gegevens op met het formulier. Vul het formulier in en stuur het met een kopie van je identiteitsbewijs op. Ons adres staat op het formulier.

Als je samen één bankpas gebruikt, kun je je niet identificeren via iDIN. Vraag dan je persoonlijke gegevens op met het formulier. Vul het formulier in en stuur het met een kopie van je identiteitsbewijs op. Ons adres staat op het formulier.