Waar ben je naar op zoek?

Of bekijk de veelgestelde vragen hieronder

Waar gaat je vraag over?

Inzien van mijn kredietgegevens

Vraag je je gegevens bij ons op, dan zie je:

  • je kredieten vanaf € 250.
  • de kredieten die je nu hebt en die je in de afgelopen 5 jaar hebt gehad.
  • een betalingsachterstand die je nu hebt of in de afgelopen 5 jaar hebt gehad.
  • er wat anders is gebeurd met je krediet. Je hebt bijvoorbeeld een betalingsregeling afgesproken met je kredietaanbieder.

Meer over de kredieten die we registreren

Deze gegevens zie je ook
Verder zie je of je staat geregistreerd in één van de registers die we beheren om fraude, witwassen, terrorisme en andere criminaliteit tegen te gaan. Je ziet of je:

  • gewoon je bankrekeningen en creditcards kunt gebruiken (je tegoeden zijn niet bevroren).
  • een belangrijke (politieke) functie hebt of hebt gehad (of dat iemand in je directe omgeving die heeft of heeft gehad).
  • met een faillissement of met een surseance van betaling te maken hebt of hebt gehad.
  • in de schuldsanering zit of hebt gezeten.

Je kunt bij ons online je kredietoverzicht opvragen. Op je overzicht vind je altijd de actuele gegevens die wij van je hebben. Je registratie inzien is gratis.

Vraag je voor de eerste keer je gegevens op? Om je gegevens veilig bij je te krijgen, vragen we je om je te identificeren. Daarvoor gebruiken we de identificatiemethode iDIN. Dat is een dienst van de banken waarmee je jezelf bij andere organisaties kunt identificeren met de veilige en vertrouwde inlogmiddelen van je bank.

Liever met de post?
Staat jouw bank er niet bij of vraag je je gegevens liever met de post op? Gebruik dan het aanvraagformulier. Vul dit formulier online in, print het en stuur het met een kopie van je identiteitsbewijs op. Ons adres staat op het formulier. Je krijgt je kredietoverzicht dan met de post.

Je registratie inzien is gratis. Je betaalt alleen voor een gewaarmerkt kredietoverzicht. Dat overzicht kost je € 9,95. Je bestelt het bij het onderdeel ‘bestellen’ als je ingelogd bent. Zodra je het overzicht hebt besteld, heb je het binnen een paar dagen in huis.

Vraag je je gegevens online op, dan staan ze in de meeste gevallen meteen online voor je klaar. Soms hebben we meer tijd nodig om je gegevens te vinden. Als dat het geval is, laten we je dat weten met een mail.

Ja, dat kan. Heb je een Nederlandse bankrekening? Ga dan naar bkr.nl/inloggen. Hier vind je altijd de actuele gegevens die wij van je hebben. Het inzien van je registratie is gratis.

Heb je geen Nederlands bankrekening?
Heb je geen bankrekening in Nederland, vraag dan je persoonlijke BKR-gegevens op met het aanvraagformulier. Vul het formulier online in, print het en stuur het met een kopie van je identiteitsbewijs op. Ons adres staat op het formulier.