Waar ben je naar op zoek?

Het snelste antwoord op je vraag vind je hieronder

Meer weten over

 

Je kredietregistratie opvragen
Je kunt bij ons online je kredietgegevens opvragen. Vaak staan je gegevens meteen online voor je klaar. Soms hebben we meer tijd nodig om je gegevens te vinden. Als dat het geval is, krijg je een mail van ons.

Je persoonlijke BKR-gegevens als je contact met ons zoekt
Houd je consumentnummer bij de hand als je contact met ons zoekt. Zo weten we zeker dat we met jou te maken hebben. Je vindt dat nummer als je inlogt.

Je kredietregistratie nog niet binnen
We snappen dat het vervelend is als je aanvraag wat langer duurt. Het heeft geen zin om je gegevens nog een keer aan te vragen. Dit zorgt ervoor dat je aanvraag langer duurt. Zodra je gegevens klaar zijn, krijg je een mail.

Je krediet afgewezen of je registratie laten aanpassen
Neem dan contact op met je kredietaanbieder. Alleen je kredietaanbieder kan je hiermee helpen. Wij weten niet hoe het komt dat je krediet is afgewezen. En wij kunnen je registratie niet aanpassen.

Wat je kunt doen als je vraag er niet bij staat
Stel je vraag aan chatbot Tess. Zij helpt je meteen. Komt zij er niet uit? Dan nemen haar collega’s het gesprek over.

Contact met ons

Vind zelf je antwoord

Veel antwoorden vind je bij de vragen die we vaak krijgen

Naar veelgestelde vragen

Chat met Tess

Chatbot Tess helpt je meteen. Komt zij er niet uit? Dan nemen haar collega’s het gesprek over

Chatbot Tess

Bel ons

We zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 12:00 en van 13:00 tot 16.00 uur. Ons telefoonnummer: 088 - 150 2500.

Openingstijden tijdens feestdagen