Waar ben je naar op zoek?

Of bekijk de veelgestelde vragen hieronder

Waar gaat je vraag over?
Deze vragen krijgen we vaak

Zolang je krediet loopt, is dat bij ons bekend. Nadat je een krediet hebt afgelost en de kredietaanbieder doorgeeft dat je krediet is beƫindigd, blijven je gegevens nog 5 jaar staan. Is er tijdens de looptijd van het krediet iets gebeurd? Je liep bijvoorbeeld een tijdje achter met je betaling. Dan blijft dat ook 5 jaar zichtbaar. We bewaren je gegevens 5 jaar omdat de ervaring leert dat mensen met betaalproblemen vaak opnieuw in de problemen komen. Dit willen we graag voorkomen.

De gegevens die op je kredietoverzicht staan, leveren kredietaanbieders zo bij ons aan. Is er een fout gemaakt of klopt er iets niet? Dan kan alleen de kredietaanbieder de fout herstellen of je gegevens aanpassen. Neem daarover dus contact op met je kredietaanbieder.

Vervelend dat je geen nieuw krediet kunt afsluiten. Zolang je betaalgedrag in orde is, werkt een registratie vaak in je voordeel. Loop je achter met de betaling van je krediet? Dan kijkt een kredietaanbieder extra kritisch.

Meer weten

Het is vervelend als inloggen niet lukt. Check of je inlogt met je eigen bankpas. Je kunt niet inloggen met een zakelijke bankpas.

Vraag je je gegevens online op, dan staan ze in de meeste gevallen meteen online voor je klaar. Soms hebben we meer tijd nodig om je gegevens te vinden. Als dat het geval is, laten we je dat weten met een mail.

Hoe behulpzaam vond je deze pagina?
Bedankt voor je feedback
Er is iets fout gegaan, probeer het opnieuw.