Waar ben je naar op zoek?

Of bekijk de veelgestelde vragen hieronder

Waar gaat je vraag over?

Inloggen Mijn BKR

Met iDIN kun je online identificeren bij andere organisaties met de veilige en vertrouwde inlogmiddelen van je bank. Om je kredietgegevens veilig bij je te krijgen, vragen we je om dat te doen. Zo weten we zeker dat we met jou te maken hebben.

Om je gegevens veilig bij je te krijgen, vragen we je om je online te identificeren. Zo weten we zeker dat we met jou te maken hebben. We gebruiken de identificatiemethode iDIN. Dat is een dienst van de banken waarmee je jezelf bij andere organisaties kunt identificeren met de veilige en vertrouwde inlogmiddelen van je bank.

Het is vervelend dat je hinder ondervindt als je wilt inloggen. Heb je een link gekregen of een link gevonden met een zoekmachine? We merken soms dat die links niet goed werken.

Andere tips
We geven je graag nog een paar algemene tips:

  • Wis de geschiedenis en cookies van je browser.
  • Log in met een andere browser.
  • Log in met een andere computer, laptop, tablet of telefoon.

Het is vervelend als inloggen niet lukt. Check of je inlogt met je eigen bankpas. Je kunt niet inloggen met een zakelijke bankpas.

Het maakt niet uit met welk rekeningnummer je bij ons inlogt. Zolang het rekeningnummer maar op jouw naam staat.

Als je samen een rekening hebt, gebeurt het wel eens dat er maar één van jullie zich kan identificeren via IDIN. De gegevens van die persoon blijven naar voren komen in de invulvelden. Het gaat dan vaak om de zogenaamde hoofd-rekeninghouder. Heb je allebei een eigen bankpas en blijft de naam van de hoofdrekeninghouder naar voren komen? Dan kun je dit doen:

  • Vraag je bank om de instellingen voor iDIN van je bankpas en die van je partner te wijzigen zodat je allebei met je eigen pas iDIN kunt gebruiken. Daarna kun je allebei een account aanmaken om je persoonlijke gegevens in te zien. 
  • Het is belangrijk om op je eigen computer, tablet of telefoon de app van je bank te installeren en deze met je persoonlijke gegevens te activeren. Check of je bank-app is gekoppeld aan jou persoonlijk. Dat doe je door in te loggen op de app en bij ‘Instellingen’ je account- of persoonsgegevens te bekijken. Staat hier je eigen naam? Dan hoef je niets te doen. Staat hier de naam van je partner? Pas dan de gegevens aan.

Samen één bankpas of lukt inloggen niet?
Gebruik je samen één bankpas? Dan kun je je niet identificeren via iDIN. Of lukt het inloggen niet? Vraag dan je persoonlijke gegevens op met het aanvraagformulier. Vul het formulier online in, print het en stuur het met een kopie van je identiteitsbewijs op. Je burgerservicenummer en pasfoto hebben we niet nodig. Maak die dus onzichtbaar. Ons adres staat op het formulier.

Als je samen één bankpas gebruikt, kun je je niet identificeren via iDIN. Vraag dan je persoonlijke gegevens op met het aanvraagformulier. Vul het formulier online in, print het en stuur het met een kopie van je identiteitsbewijs op. Je burgerservicenummer en pasfoto hebben we niet nodig. Maak die dus onzichtbaar. Ons adres staat op het formulier.

Nee, dat kan niet. Je kunt alleen inloggen met je eigen bankpas.

Hoe behulpzaam vond je deze pagina?
Bedankt voor je feedback
Er is iets fout gegaan, probeer het opnieuw.