Waar ben je naar op zoek?

Of bekijk de veelgestelde vragen hieronder

Waar gaat je vraag over?
Deze vragen krijgen we vaak

Wij zorgen er voor dat de gegevens van de vaste lasten partners in VPS komen. Als gemeente bepaal je zelf welke actie je vervolgens neemt.

- Je kunt bijvoorbeeld op huisbezoek gaan of inwoners per brief of mail informeren. Die brieven en mails kun je eenvoudig (en in grote aantallen tegelijk) uit VPS sturen.
- Je kunt VPS op basis van je eigen beleidsregels inrichten. Dat betekent dat we alle signalen groeperen op de manier waarop je actie wilt ondernemen. Zo zetten we bijvoorbeeld alle signalen waarnaar je een brief wilt sturen klaar in de werkbak “brief”. Alle signalen waar je op huisbezoek wilt gaan zetten we klaar in de werkbak “huisbezoek”.
- In VPS kun je vastleggen wanneer je contact hebt gezocht en op welke manier. Ook leg je vast of het contact succesvol is geweest.
- Als een inwoner hulp heeft aanvaard dan wordt dat via VPS automatisch aan de vaste lasten partner teruggekoppeld.

Als gemeente kies je dus zelf hoe je VPS wilt gebruiken, wij helpen je indien gewenst kosteloos met de inrichting.

We leveren standaard een aantal verschillende rapportages aan. Onder andere het aantal betalingsachterstanden per leverancier (per wijk), het aantal matches (meer betalingsachterstanden bij verschillende schuldeisers) en het aantal opeenvolgende betalingsachterstanden bij verschillende schuldeisers. Ook leveren we informatie over hoe vaak recidive plaatsvindt en over de contactpogingen en -momenten. Natuurlijk leveren we ook informatie over de resultaten (per wijk).
Daarnaast kun je alle informatie die in VPS staat exporteren om je eigen managementrapportages samen te stellen.

Ja, VPS kun je koppelen aan een eigen systeem. We hebben een system to system koppeling om dat geautomatiseerd mogelijk te maken. De softwareontwikkelaar van je eigen systeem kan dit gebruiken.

Hoe behulpzaam vond je deze pagina?
Bedankt voor je feedback
Er is iets fout gegaan, probeer het opnieuw.