Contact

Heb je een vraag? Vind online zelf het antwoord op onze servicepagina's of neem contact met ons op. Op deze pagina vind je al onze contactgegevens.

Vragen

Via de website van Stichting BKR kun je gratis je kredietoverzicht opvragen. Dit kan digitaal. Vraag je gegevens op en identificeer jezelf met je bankpas via iDIN. Dit is een Nederlandse identificatiemethode die op dezelfde manier werkt en net zo veilig is als internetbankieren. Staat jouw bank er niet bij? Gebruik dan het aanvraagformulier. Vul dit formulier in en stuur het samen met een kopie van je legitimatiebewijs naar BKR. Wij sturen jouw kredietoverzicht vervolgens per post naar je toe.

De gegevens die op het kredietoverzicht staan, zijn door de kredietverstrekkers zo bij Stichting BKR geregistreerd. Is er een fout gemaakt? Dan kan alleen de kredietverstrekker dit herstellen. Stichting BKR kan jouw gegevens niet aanpassen. Klopt er iets niet? Neem dan contact op met de kredietverstrekker.

In onze brochure ‘Verzoek tot aanpassing van uw registratie‘ zie je wat je kunt doen als je het niet eens bent met de gegevens op het overzicht. Kom je er niet uit met je kredietverstrekker? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van Stichting BKR. De Geschillencommissie bestaat uit onafhankelijke deskundigen op het gebied van privacywetgeving en kredietverlening. Zij beoordelen of Stichting BKR en de kredietverstrekker zich aan de registratieregels hebben gehouden.

Het reglement en alle uitspraken van de geschillencommissie worden gepubliceerd op de website van Stichting BKR.

Zo’n 11 miljoen mensen staan bij Stichting BKR geregistreerd. Alleen leningen met een waarde van € 250,- of hoger staan bij Stichting BKR geregistreerd. In deze gevallen wordt je krediet bij ons geregistreerd:

Neem contact met ons op

Je kunt een mail sturen, chatten of bellen. We helpen je graag.

Contact met ons over je persoonlijke BKR-gegevens?

Neem je contact met ons op over je persoonlijk BKR-gegevens? Dan hebben we je consumentnummer nodig. Zo weten we zeker dat we met jou te maken hebben. Je vindt dat nummer als je inlogt op bkr.nl.

 

Neem contact met ons op. Houd je consumentnummer bij de hand.

Stuur een bericht

Mail ons, we reageren zo snel mogelijk

E-mail

Chat met ons

Stel je vraag aan onze chatbot

Klik hier rechts voor de chatbot

Bel ons

Op werkdagen van 8.30 - 17.00 uur

088 150 2500