Klanttevredenheidsonderzoek 2015

In april hebben wij weer een Klanttevredenheidsonderzoek onder onze zakelijke klanten gehouden. Met de resultaten gaan wij gericht verbeteringen doorvoeren in onze producten en in onze dienstverlening. De verbeteringen die u vorig jaar aan ons doorgaf, zijn inmiddels doorgevoerd of staan op de planning.  

Afkeurreden toegelicht
Uit het onderzoek van 2014 werd duidelijk dat de afkeurreden ┬┤opgegeven contract niet aanwezig┬┤ te algemeen geformuleerd is. Daardoor is het voor u lastig om te interpreteren waarom het record is afgekeurd. Met deze uitkomst zijn we aan de slag gegaan. In de loop van dit jaar ontvangt u meer informatie over wat de reden van afkeur is. Bijvoorbeeld omdat het contract op een andere kredietnemer staat (de naam en geboortedatum wijken af).

Betere klachtenafhandeling
Ook gaf u aan dat de klachtenafhandeling beter kan. Wij hebben daarom ons interne proces aangepast. Hierdoor komt uw klacht sneller bij de juiste persoon. Ook krijgt u een ticketnummer als u een klacht meldt. Zo kunt u altijd refereren aan dat nummer als u vragen heeft.

Dank voor uw bijdrage
U ziet het: wij nemen uw feedback serieus. Natuurlijk hopen we dat u ook dit jaar uw mening weer heeft gegeven zodat we komende periode weer op uw wensen en behoeften in kunnen spelen.

Naar het volgende artikel