Hoe kan ik sneller inzicht in mijn gegevens krijgen?

BKR biedt drie betaalde opties waarmee u direct inzicht heeft in uw gegevens. Wanneer wij bij het samenstellen van het overzicht onduidelijkheden tegenkomen, kan het wat langer duren voordat u uw gegevens ontvangt. Wij zullen in dat geval vanuit het oogpunt van zorgvuldigheid een extra controle uitvoeren, voordat wij de gegevens aan u verstrekken.

Meer vragen over BKR en de AVG:

  1. Hoe ziet de dienstverlening van BKR er na 25 mei uit?
  2. Kan ik mijn gegevens gratis inzien?
  3. Waarom ontvang ik mijn AVG-inzage op papier en niet digitaal?
  4. Wat heb ik aan het inzage-overzicht als ik deze niet kan gebruiken bij de kredietverlener?
  5. Wanneer ontvang ik het overzicht van mijn gegevens?
  6. Waarom duurt het zo lang voordat ik het overzicht ontvang?
  7. Ik heb net een betaalde optie aangeschaft en zie nu dat ik gratis het recht op inzage heb. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
  8. Ik wil dat jullie mijn gegevens verwijderen. Mag ik hiertoe een verzoek indienen?