Sitemap

Home
  1. Consumenten
    1. Ik heb mijn gegevens nodig
    2. Ik heb mijn gegevens aangevraagd. Maar ...?
    3. Ik ben doorverwezen naar BKR
    4. Ik heb een verzoek tot aanpassing van mijn registratie
    5. Over BKR
      1. Over BKR
      2. Waarom BKR?
      3. Feiten en cijfers
      4. Stakeholders
      5. Perskamer
      6. BKR Brochures
      7. BKR 50 jaar
        1. logo
      8. Vroegsignalering
        1. Nieuwsbrief december 2016
          1. Nijmegen: uniek convenant met 11 partijen
          2. Het blijkt dat elk gezin en huishouden met problemen óók armoede en schuldenproblematiek kent.
          3. ‘Nul ontruimingen is sinds kort bespreekbaar’
          4. Interview met Marie Louise Voors, Delta Lloyd Foundation
        2. Nieuwsbrief mei 2016
          1. ‘In een laat stadium kun je met een hoop geld weinig doen’
          2. ‘Iedereen heeft het recht om geholpen te worden’
          3. NVVK: ‘Even snel scoren past niet bij vroegsignalering’
          4. Werknemers met schulden vaker ziek
      9. Aanmelden Nieuwsbrief Vroegsignalering
      10. Actuele onderwerpen
      11. Werken bij BKR
    6. Nieuws en achtergrond
      1. NOS: Wat je studieschuld betekent voor je hypotheek
      2. Handreiking belangenafweging
      3. Maatschappelijk belang kredietregistratie boven commercieel belang gesteld
    7. Geschillencommissie
    8. Uitspraken geschillencommissie
    9. Proclaimer
    10. Veelgestelde vragen
      1. Hoe wordt mijn telefoonabonnement bij Stichting BKR geregistreerd?
      2. Wat voor soort registratie gaat het om?
      3. Als ik nu een mobiel op krediet koop. Word ik dan direct bij BKR gemeld?
      4. Met welk bedrag en onder welke code wordt een telefoonkrediet gemeld?
      5. Wat gebeurt er als ik mijn krediet helemaal heb afbetaald?
      6. Het lukt niet om gegevens online aan te vragen?
      7. Wat is de invloed van een telefoonregistratie op mijn hypotheek?
      8. Hoe kan het dat er verkeerde gegevens op mijn overzicht staan?
      9. Hoe lang blijft een lening zichtbaar?
      10. Hoe lang duurt het voordat ik de inzage heb in mijn gegevens?
      11. Hoe ontvang ik mijn gegevens?
      12. Hoe voorkom ik een negatieve registratie?
      13. Hoe vraag ik een overzicht aan?
      14. Hoe vraag ik gegevens voor mijn client aan?
      15. Hoe weet ik op welke dag de gegevens thuis worden bezorgd
      16. Hoe zeg ik mijn pakket op?
      17. Hoe ziet een overzicht eruit / welke gegevens ontvang ik?
      18. Ik ben "niet bekend" in het CKI bij BKR volgens uw overzicht, wat zegt dat?
      19. Ik ben het afhaalbewijs van PostNL kwijt, wat nu?
      20. Ik ben het niet eens met de gegevens op het overzicht. Wat nu?
      21. Ik ben mijn inlognaam / gebruikersnaam kwijt
      22. Ik ben mijn verificatiecode kwijt
      23. Ik ben mijn wachtwoord kwijt
      24. Ik heb betaald, maar (nog) geen overzicht ontvangen
      25. Ik heb een aanvraag gedaan, maar nog niks ontvangen
      26. Ik heb een klacht over BKR. Wat kan ik doen?
      27. Ik heb mijn e-mailadres verkeerd ingevuld. Wat nu?
      28. Ik heb mijn verificatiecode niet ontvangen
      29. Ik heb nog geen verzendbericht ontvangen
      30. Ik heb te laat betaald. Wat nu?
      31. Ik heb wel een verzendbevestiging ontvangen, maar nog geen overzicht
      32. Ik kan geen lening krijgen. Hoe komt dat?
      33. Ik wil een nieuw telefoonnummer / e-mailadres doorgeven
      34. Ik wil een verhuizing doorgeven
      35. Ik wil mijn pakket verlengen. Kan dat?
      36. Ik zit in de schuldsanering (WSNP) en ik heb een overzicht nodig voor mijn bewindvoerder
      37. Is er een versnelde procedure om mijn gegevens in te zien?
      38. Kan iemand anders de post in ontvangst nemen?
      39. Kan ik een overzicht opvragen van een overleden persoon?
      40. Kan ik een overzicht opvragen van iemand anders?
      41. Kan ik mijn aanvraag annuleren?
      42. Kan ik mijn gegevens in het Engels krijgen?
      43. Kan ik mijn overzicht direct krijgen als ik het ophaal in Tiel?
      44. Kan ik mijn registratie laten verwijderen via een internet aanbieder?
      45. Kan ik vanuit de mijnBKR omgeving een print maken van mijn gegevens?
      46. Kan ik vanuit het buitenland een overzicht opvragen?
      47. Krijg ik door private lease een lagere lening of hypotheek?
      48. Mag ik als bewindvoerder de gegevens van mijn cliënt ophalen?
      49. Mijn gegevens lijken niet up-to-date?
      50. Mijn hypotheekaanvraag is afgewezen. Hoe kan dat?
      51. Waar moet ik rekening mee houden bij een echtscheidingsconvenant?
      52. Waarom betaal ik bezorg- en identificatiekosten (ook voor online inzage)?
      53. Waarom blijft mijn (negatieve) registratie nog 5 jaar zichtbaar?
      54. Waarom heb ik een overzicht nodig als ik een hypotheek wil aanvragen?
      55. Waarom moet ik zelf een overzicht aanvragen?
      56. Waarom word ik doorverwezen naar BKR?
      57. Wanneer krijg ik een codering achter een lening?
      58. Wanneer word ik geregistreerd bij BKR?
      59. Wanneer wordt mijn creditcard bij BKR geregistreerd?
      60. Wat betekenen de coderingen op mijn overzicht?
      61. Wat doet BKR?
      62. Wat doet de geldverstrekker met het overzicht?
      63. Wat doet de Geschillencommissie?
      64. Wat is BKR?
      65. Wat is de Update Service?
      66. Wat is een "Samenvatting delen"?
      67. Wat is een BKR verklaring?
      68. Wat kan BKR voor mij doen?
      69. Wat moet ik doen om een (negatieve) registratie te verwijderen?
      70. Wat zijn de kosten van een overzicht?
      71. Wat zijn de kosten van het aanvragen van een overzicht?
      72. Welke gegevens heeft BKR van mij?
      73. Welke leningen en kredieten worden geregistreerd?
      74. Wie heeft mij getoetst?
      75. Wie mag mijn gegevens bekijken?
      76. Wanneer wordt mijn telefoonabonnement bij BKR geregistreerd?
      77. Wat is iDIN?
      78. Hoe gebruikt u iDIN?
      79. Wat is het voordeel van iDIN?
      80. Is iDIN echt veilig?
      81. Welke gegevens ontvangt BKR via iDIN?
      82. Wat gebeurt er met mijn gegevens?
      83. Hoe ziet de dienstverlening van BKR er uit?
      84. Kan ik mijn gegevens gratis inzien?
      85. Hoe kan ik sneller inzicht in mijn gegevens krijgen?
      86. Waarom ontvang ik mijn AVG-inzage op papier en niet digitaal?
      87. Wat heb ik aan het inzage-overzicht als ik deze niet kan gebruiken bij de kredietverlener?
      88. Wanneer ontvang ik het overzicht van mijn gegevens?
      89. Waarom duurt het zo lang voordat ik het overzicht ontvang?
      90. Kan ik mijn huidige betaalde dienst opzeggen nu ik vanaf 25 mei 2018 gratis een inzage van mijn gegevens kan opvragen?
      91. Ik heb net een betaalde optie aangeschaft en zie nu dat ik gratis het recht op inzage heb. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
      92. Ik wil dat jullie mijn gegevens verwijderen. Mag ik hiertoe een verzoek indienen?
    11. Security
    12. Sitemap
    13. Een BKR registratie wat betekent dat?
    14. Kopen op krediet? Kijk of het kan!
    15. Veilig inloggen
    16. Wat is een BKR check eigenlijk?
    17. Ik wil geld lenen met BKR
    18. U wilt geld lenen zonder BKR
    19. mijn BKR aanvragen
    20. BKR aanvragen
    21. Een hypotheek met BKR
    22. U wilt geld lenen met negatieve BKR
    23. Wat is een BKR toetsing?
    24. Meer weten over BKR coderingen?
    25. Zoeken
    26. Een lening met BKR
    27. Ik wil mijn BKR registratie verwijderen
    28. BKR geregistreerd. Is dat erg?
    29. Wat is BKR?
    30. Video's
      1. Oneens met mijn registratie
      2. Gegevens opvragen doe je zo
      3. Waarom zelf mijn gegevens opvragen?
      4. BKR in 1 minuut
    31. Kredietinformatie per 1 december
    32. Private lease
      1. Auto leasen voor particulieren
      2. Private lease en Stichting BKR
      3. Private lease vergelijken
      4. Private lease of kopen
      5. Goedkope private lease
      6. Private lease occasions
    33. Studiefinanciering
      1. Studiefinanciering voorwaarden
      2. Is de studiefinanciering een lening?
      3. Studiefinanciering afgeschaft?
      4. Wordt een studieschuld geregistreerd bij BKR?
      5. Studieschuld en hypotheek
      6. Studiefinanciering stopzetten
      7. Studiefinanciering hbo
      8. Studieschuld aflossen
      9. Studiefinanciering 2016
    34. Huis kopen
      1. Annuïteitenhypotheek
      2. Hypotheek
      3. Lening
      4. Lineaire hypotheek afsluiten voor uw woning
      5. Hypotheek met Nationale Hypotheek Garantie (NHG)
    35. Telefoonkrediet
      1. Uitzonderingen op BKR registratie bij een mobiel telefoonabonnement
      2. De gevolgen van BKR registratie bij een mobiel telefoonabonnement?
      3. Hoe zit het met de BKR registratie van een mobiel telefoonabonnement?
      4. BKR registratie bij mobiele telefoon op afbetaling
    36. Privacyverklaring
    37. Sessie verlopen
  2. Zakelijk
    1. Kredietinformatie
      1. BKR Toets
      2. BKR Monitoring
      3. BKR Screening
      4. BKR Archieftoets
      5. BKR Buitenland Toets
      6. BKR Score
      7. BKR Batch Score
      8. BKR iTraining
        1. Inschrijfformulier BKR iTraining
      9. BKR Online Statistics
      10. BKR Status Toets
    2. Fraudepreventie
      1. BKR VIS
      2. EVA & SFH
    3. Compliance
      1. BKR PEP Toets
      2. BKR Insolventie Toets
      3. BKR Sanctie Toets
      4. BKR InData Batch
    4. BKR Nieuwsbrieven
      1. Nieuwsbrief september 2018
        1. Introductie AVG bij BKR goed verlopen
        2. Pilotperiode nieuwe webservice BKR VIS binnenkort van start
        3. Snel online inzage in gegevens met nieuwe diensten van BKR
        4. BKR neemt initiatief tot verzamelen jurisprudentie
        5. Nieuw artikel in Algemeen Reglement helpt intermediair om beter aan zijn zorgplicht te voldoen
        6. ‘Know your customer’ diensten BKR onder de loep genomen en AVG-proof gemaakt
        7. Zakelijk Portaal door vernieuwingslag klaar voor de toekomst
        8. Interview in magazine van Publiek Denken over belang vroegsignalering schulden
      2. Nieuwsbrief april 2018
        1. Stichting BKR is klaar voor de nieuwe AVG
        2. Ook gemeente Tiel sluit zich aan bij Vindplaats van Schulden
        3. Gezocht: Early adopters voor nieuwe webservice BKR VIS
        4. Chatbot professionaliseert bereikbaarheid
        5. Stichting BKR pleit voor registratie studieschuld
        6. Lijst Politically Exposed Persons na gemeenteraadsverkiezingen aanzienlijk veranderd
      3. Nieuwsbrief december 2017
        1. De Europese privacy verordening
        2. BKR Hypotheekbarometer oktober 2017
        3. Vindplaats van Schulden – Proactief schulden aanpakken
        4. Stichting BKR zet de volgende stap op het gebied van fraudepreventie
        5. Zakelijk Portaal
        6. Alle klantleveranciers één vast aanspreekpunt
        7. Apache in hoogspanningsleiding
    5. Aangesloten organisaties
    6. Wat doet BKR zakelijk?
    7. Proclaimer zakelijk
    8. Stel uw vraag
    9. In control met BKR
    10. Algemeen Reglement
    11. Zoeken in Zakelijk