Feiten en cijfers

Hieronder vindt u enkele basiscijfers over onze dienstverlening. In de jaarverslagen kunt u meer cijfers, onze visie en de belangrijkste activiteiten van dat specifieke jaar terugvinden.



Dat zijn gemiddeld zo’n 363 informatieverstrekkingen aan consumenten per werkdag.

  



Aflopende kredieten hebben een vooraf vastgestelde einddatum. Doorlopende kredieten hebben dit niet. Onder ‘Overig’ vallen kredieten die niet specifiek aflopend of doorlopend zijn, zoals een krediet bij een thuiswinkelorganisatie.

Jaarverslagen BKR

In onze jaarverslagen laten we zien waar we mee bezig zijn, welke actuele ontwikkelingen er zijn en hoe wij de toekomst zien. Bekijk hier het nieuwste jaarverslag en de jaarverslagen van de voorgaande jaren. 

Maatschappelijk jaarverslag 2015
Maatschappelijk jaarverslag 2014: Goed Bekeken
Jaaroverzicht 2013: Een heldere blik
Jaaroverzicht 2012: Signalen uit een markt in beweging
Jaaroverzicht 2011: Van overzicht naar inzicht
Jaaroverzicht 2010: Krediet in menselijk perspectief
Jaaroverzicht 2009: Dubbelportret, samen verder kijken