"Artikel"

Onze prioriteit in deze bijzondere en lastige periode is om onze medewerkers een gezonde en veilige werkomgeving te bieden. Het welzijn van onze medewerkers en hun naasten staat centraal. We nemen hiermee ook onze verantwoordelijkheid om gezamenlijk het Corona-virus in te dammen.

Natuurlijk doen we er tegelijkertijd alles aan om in deze tijd de kwaliteit van onze dienstverlening te blijven garanderen. Onze medewerkers werken hiervoor zoveel mogelijk vanuit huis. Slechts een enkele medewerker werkt nog op kantoor. We hebben hierbij alle noodzakelijke maatregelen getroffen om de vertrouwelijkheid van onze werkzaamheden te waarborgen. We bezoeken tijdelijk ook geen klanten of leveranciers.

Het kan zijn dat je door deze maatregelen langer moet wachten op een inzage van je BKR-gegevens. En je kunt het overzicht van je BKR-gegevens niet bij ons ophalen. We hopen dat je hiervoor begrip hebt.

Over Stichting BKR

Stichting BKR beheert alle kredietgegevens in Nederland, waardoor kredietverstrekkers op basis van de actuele situatie de juiste kredietbeslissing kunnen nemen. Zo voorkomen we dat consumenten meer lenen dan hun portemonnee toelaat en beschermen we het financiële welzijn van heel Nederland. Kredietverstrekkers zijn verplicht elke lening die zij verstrekken aan te melden bij Stichting BKR. Al die informatie slaan we op in een database zodat er een overzicht is van alle leningen in Nederland en hoe de Nederlanders afbetalen. Naast het beheren van kredietgegevens richt Stichting BKR zich in bredere zin op het voorkomen van problematische schuldsituaties, fraudepreventie en het beperken van financiële risico’s bij kredietverlening. Stichting BKR heeft geen winstoogmerk en bestaat sinds 1965.

Over Stichting BKR
Hoe behulpzaam vond je deze pagina?
Bedankt voor je feedback
Er is iets fout gegaan, probeer het opnieuw.