BKR aanvragen

U kunt bij Stichting BKR uw persoonlijke gegevens opvragen. Onder uw 'persoonlijke gegevens' verstaan wij de gegevens die van u geregistreerd zijn in het Centraal Krediet Informatiesysteem (CKI). U kunt deze gegevens op verschillende manieren opvragen en ontvangen.

Uw BKR aanvragen kan zowel online via onze website als via uw bankfiliaal. Uiteraard is online makkelijker.

Wanneer u uw gegevens online aanvraagt zijn er twee mogelijkheden. U kunt uw gegevens eenmalig op papier aanvragen. Deze krijgt u vervolgens per post thuisgestuurd. Of u kunt kiezen voor een online jaarabonnement. Dit is niet veel duurder en daarmee kunt u een jaar lang online uw gegevens inzien in de ‘mijnBKR-omgeving’. Lees meer over de verschillende mogelijkheden om uw gegevens online op te vragen.

Na het online proces van uw BKR aanvragen kunt uw gegevens afhalen op een postkantoor of thuis laten bezorgen (alleen in Nederland). Ook is het mogelijk om uw gegevens na de online bestelling in Tiel op te halen. Ook bij een online pakket krijgt u van ons eenmalig een papieren bericht met daarop uw verificatiecode welke u eenmalig nodig heeft om de eerste keer in te loggen. Om deze verificatiecode in ontvangst te nemen moet u zich legitimeren.